Dodjelom nagrada za najbolji novinski članak i televizijski prilog koji se bavi problemom crnog tržišta duvanskih proizvoda u Bosni i Hercegovini, zvanično je završena šesta kampanja „Stop švercu“. Kampanju su i ove godine zajednički organizovali Uprava za indirektno oporezivanje BiH i Udruženje ekonomista Republike Srpske SWOT.
Prvu nagradu osvojio je Željko Svitlica, novinar Euronewsa.
Druga nagrada ravnopravno je dodijeljena:
- Andrijani Pisarević (Capital.ba),
- Benjaminu Redžiću (Klix.ba),
- Draganu Sladojeviću (Nezavisne novine) i
- Saneli Dujković (N1).
Svečana dodjela priznanja upriličena je danas u Banjoj Luci, gdje je istaknuto da su mediji ključna karika u lancu borbe protiv ilegalne trgovine duvanom, te da su rezultati ove zajedničke kampanje iz godine u godinu sve vidljiviji.
Na ovogodišnjem konkursu stiglo je 15 novinarskih radova, što je ujedno i rekoradan broj prijava ali i veći zadatak za stručni žiri koji je imao težak zadatak.
Uprava za indirektno oporezivanje i Udruženje ekonomista Republike Srpske SWOT izrazili su zahvalnost svim novinarima i medijskim kućama koji kontinuirano doprinose informisanju javnosti o štetnosti i razmjerama nelegalnog prometa duvanskih proizvoda, te naglasili da će se kampanja „Stop švercu“ nastaviti i u narednom periodu s još snažnijim fokusom na edukaciju i preventivne aktivnosti.